Guess-brändin perustivat ranskalaiset Marcianon veljekset vuonna 1981. Guess-silmälasien kantaja on nuorekas ja seikkailunhaluinen. Oman säätiönsä kautta Guess tukee mm. aids-tutkimusta, lasten koulutusta ja ympäristönsuojelua.
Vuonna 2004 perustettu Tory Burch on amerikkalainen luksusmerkki, joka ottaa vaikutteita mm. matkustamisesta ja taiteesta. Merkki pyrkii luomaan ympärilleen iloa ja optimistisuutta kauniiden ja ajattomien tuotteiden avulla. Merkiltä löytyy silmälaseja myös kapeille kasvoille.
Pitkän historian omaava Tiffany tarjoaa kantajalleen arvokkuutta ja ylellisyyttä. Tiffany on valmistanut ja suunnitellut maailmalle tyylin mestariteoksia jo vuodesta 1837 alkaen. Brändin ytimessä on hienostuneisuus, kestävä kauneus ja korkea laatu. Tiffany-silmälasit ovat myynnissä vain osassa Instrumentarium-myymälöissä.
Vuonna 1856 perustetusta Burberrysta on yli 150-vuotisen historiansa aikana tullut yksi maineikkaimmista ja tunnistettavimmista nimistä muodin maailmassa. Burberryn hienostuneissa kehyksissä yhdistyy huippuunsa viety laatu ja klassinen muotoilu moderneihin vaikutteisiin.
Vuonna 2004 perustettu Tory Burch on amerikkalainen luksusmerkki, joka ottaa vaikutteita mm. matkustamisesta ja taiteesta. Merkki pyrkii luomaan ympärilleen iloa ja optimistisuutta kauniiden ja ajattomien tuotteiden avulla. Merkiltä löytyy silmälaseja myös kapeille kasvoille.