Guess-brändin perustivat ranskalaiset Marcianon veljekset vuonna 1981. Guess-silmälasien kantaja on nuorekas ja seikkailunhaluinen. Oman säätiönsä kautta Guess tukee mm. aids-tutkimusta, lasten koulutusta ja ympäristönsuojelua.
Kreikkalainen hopeaseppä Sotirio Bvlgari perusti yrityksen Roomaan vuonna 1884. Nyt Bvlgari on ympäri maailmaa toimiva ylellisyystuotteisiin keskittynyt brändi. Merkki tunnetaan parhaiten näyttävistä jalokivikoruista, joiden perinteisyyttä rikkoo rohkea sommittelu ja värien käyttö. Sama korumaisuus ja tyylikkyys löytyy myös Bvlgari-silmälaseista.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.
Kreikkalainen hopeaseppä Sotirio Bvlgari perusti yrityksen Roomaan vuonna 1884. Nyt Bvlgari on ympäri maailmaa toimiva ylellisyystuotteisiin keskittynyt brändi. Merkki tunnetaan parhaiten näyttävistä jalokivikoruista, joiden perinteisyyttä rikkoo rohkea sommittelu ja värien käyttö. Sama korumaisuus ja tyylikkyys löytyy myös Bvlgari-silmälaseista.
Ray-Ban tuotteita kuvaavat hyvin sanat: rento ja urbaani elämäntyyli sekä huolettomuus. Ikoniset mallit kuten Ray-Ban Clubmaster, Ray-Ban Wayfarer, Ray-Ban Round ja Ray-Ban Aviator ovat ajattomia klassikoita, jotka pysyvät aina muodissa. Mallistossa yhdistyvät huipputekniikka ja design vuosien kokemuksella.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.