Vuonna 1921 perustettu Guccin muotitalo jatkaa luksuksen edelläkävijänä ja määrittäjänä vielä tänäkin päivänä. Brändin tuotteet juhlistavat luovuutta, innovatiivisuutta ja italialaista käsityötä. Gucci-kehykset eivät jää huomaamatta!
Peak Performancen tarina alkoi 1986, kun kolme hiihtäjää huomasivat, ettei kukaan valmistaja tehnyt juuri sellaisia vaatteita, joita he halusivat käyttää. Myöhemmin Peak Performance laajensi tuoteportfoliotaan urheiluvaatteista ja asusteista myös silmälasikehyksiin. Peak Performance -kehykset ovat klassisia ja käytännöllisiä sporttisella twistillä.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.
Peak Performancen tarina alkoi 1986, kun kolme hiihtäjää huomasivat, ettei kukaan valmistaja tehnyt juuri sellaisia vaatteita, joita he halusivat käyttää. Myöhemmin Peak Performance laajensi tuoteportfoliotaan urheiluvaatteista ja asusteista myös silmälasikehyksiin. Peak Performance -kehykset ovat klassisia ja käytännöllisiä sporttisella twistillä.
Jimmy Choo on maailmanlaajuinen luksusbrändi, jonka kehykset ilmentävät itsevarmuutta, hienostunutta elämäntyyliä, ja sitä että glamour kuuluu myös arkipäiviin. Jimmy Choon valikoimasta löydät uniikkeja naisellisia kehyksiä, hienostuneilla ja koristeellisilla yksityiskohdilla. Jimmy Choo-silmälaseilla et jää muiden varjoon!
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.