Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.
Pitkän historian omaava Tiffany tarjoaa kantajalleen arvokkuutta ja ylellisyyttä. Tiffany on valmistanut ja suunnitellut maailmalle tyylin mestariteoksia jo vuodesta 1837 alkaen. Brändin ytimessä on hienostuneisuus, kestävä kauneus ja korkea laatu. Tiffany-silmälasit ovat myynnissä vain osassa Instrumentarium-myymälöissä.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.
Vuonna 1856 perustetusta Burberrysta on yli 150-vuotisen historiansa aikana tullut yksi maineikkaimmista ja tunnistettavimmista nimistä muodin maailmassa. Burberryn hienostuneissa kehyksissä yhdistyy huippuunsa viety laatu ja klassinen muotoilu moderneihin vaikutteisiin.