Guess-brändin perustivat ranskalaiset Marcianon veljekset vuonna 1981. Guess-silmälasien kantaja on nuorekas ja seikkailunhaluinen. Oman säätiönsä kautta Guess tukee mm. aids-tutkimusta, lasten koulutusta ja ympäristönsuojelua.
Vuonna 1856 perustetusta Burberrysta on yli 150-vuotisen historiansa aikana tullut yksi maineikkaimmista ja tunnistettavimmista nimistä muodin maailmassa. Burberryn hienostuneissa kehyksissä yhdistyy huippuunsa viety laatu ja klassinen muotoilu moderneihin vaikutteisiin.
Jimmy Choo on maailmanlaajuinen luksusbrändi, jonka kehykset ilmentävät itsevarmuutta, hienostunutta elämäntyyliä, ja sitä että glamour kuuluu myös arkipäiviin. Jimmy Choon valikoimasta löydät uniikkeja naisellisia kehyksiä, hienostuneilla ja koristeellisilla yksityiskohdilla. Jimmy Choo-silmälaseilla et jää muiden varjoon!
Coachin suunnittelun ydin on kestävät tuotteet yhdistettynä käytännöllisyteen ja kauneuteen. Coachin monipuolisesta kehysvalikoimasta löytyy malleja eri ikäisille ja tyylisille käyttäjille.
Peak Performancen tarina alkoi 1986, kun kolme hiihtäjää huomasivat, ettei kukaan valmistaja tehnyt juuri sellaisia vaatteita, joita he halusivat käyttää. Myöhemmin Peak Performance laajensi tuoteportfoliotaan urheiluvaatteista ja asusteista myös silmälasikehyksiin. Peak Performance -kehykset ovat klassisia ja käytännöllisiä sporttisella twistillä.