Amerikkalaisen luksuksen ilmentymä Ralph Lauren ihastuttaa ajattomilla ja hienostuneilla kehyksillä. Merkki ottaa vaikutteita Amerikan kulttuurimaisemista, edustaen amerikkalaista unelmaa. Ralph Lauren kehykset on tehty 100 % italialaisella käsityöllä, materiaaleilla ja suunnittelulla.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.
Ranskalaisen Carvenin muotitalon kehysmallisto on naisellinen ja elegantti. Carven-silmälasikehysten hienostuneet metalliyksityiskohdat ja kevyet, pyöreät muodot ovat malliston keskiössä kaudesta toiseen.
Kreikkalainen hopeaseppä Sotirio Bvlgari perusti yrityksen Roomaan vuonna 1884. Nyt Bvlgari on ympäri maailmaa toimiva ylellisyystuotteisiin keskittynyt brändi. Merkki tunnetaan parhaiten näyttävistä jalokivikoruista, joiden perinteisyyttä rikkoo rohkea sommittelu ja värien käyttö. Sama korumaisuus ja tyylikkyys löytyy myös Bvlgari-silmälaseista.
Coachin suunnittelun ydin on kestävät tuotteet yhdistettynä käytännöllisyteen ja kauneuteen. Coachin monipuolisesta kehysvalikoimasta löytyy malleja eri ikäisille ja tyylisille käyttäjille.