Vuonna 1921 perustettu Guccin muotitalo jatkaa luksuksen edelläkävijänä ja määrittäjänä vielä tänäkin päivänä. Brändin tuotteet juhlistavat luovuutta, innovatiivisuutta ja italialaista käsityötä. Gucci-kehykset eivät jää huomaamatta!
Guess-brändin perustivat ranskalaiset Marcianon veljekset vuonna 1981. Guess-silmälasien kantaja on nuorekas ja seikkailunhaluinen. Oman säätiönsä kautta Guess tukee mm. aids-tutkimusta, lasten koulutusta ja ympäristönsuojelua.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.
Guess-brändin perustivat ranskalaiset Marcianon veljekset vuonna 1981. Guess-silmälasien kantaja on nuorekas ja seikkailunhaluinen. Oman säätiönsä kautta Guess tukee mm. aids-tutkimusta, lasten koulutusta ja ympäristönsuojelua.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.
Jimmy Choo on maailmanlaajuinen luksusbrändi, jonka kehykset ilmentävät itsevarmuutta, hienostunutta elämäntyyliä, ja sitä että glamour kuuluu myös arkipäiviin. Jimmy Choon valikoimasta löydät uniikkeja naisellisia kehyksiä, hienostuneilla ja koristeellisilla yksityiskohdilla. Jimmy Choo-silmälaseilla et jää muiden varjoon!
Ranskalaisen Carvenin muotitalon kehysmallisto on naisellinen ja elegantti. Carven-silmälasikehysten hienostuneet metalliyksityiskohdat ja kevyet, pyöreät muodot ovat malliston keskiössä kaudesta toiseen.