Vuonna 1856 perustetusta Burberrysta on 150-vuotisen historiansa aikana tullut yksi maineikkaimmista ja tunnistettavimmista nimistä muodin maailmassa. Burberryn hienostuneissa kehyksissä yhdistyy huippuunsa viety laatu ja klassinen muotoilu moderneihin vaikutteisiin.
Guess-brändin perustivat ranskalaiset Marcianon veljekset vuonna 1981. Guess-silmälasien kantaja on nuorekas ja seikkailunhaluinen. Oman säätiönsä kautta Guess tukee mm. aids-tutkimusta, lasten koulutusta ja ympäristönsuojelua.
Ray-Banin tuotteita kuvaavat hyvin sanat: rento ja urbaani elämäntyyli sekä huolettomuus. Ikoniset mallit kuten Ray-Ban Clubmaster, Ray-Ban Wayfarer, Ray-Ban Round ja Ray-Ban Aviator ovat ajattomia klassikoita, jotka pysyvät aina muodissa. Mallistossa yhdistyvät huipputekniikka ja design vuosien kokemuksella.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.
Muotimerkki Dolce & Gabbana perustettiin vuonna 1985 Stefano Gabbanan ja Domenico Dolcen toimesta. Dolce & Gabbana silmälaseissa näkyy Italian Sisiliasta saatu inspiraatio. Merkin kehykset valmistetaan kokonaan Italiassa.