Vuonna 1856 perustetusta Burberrysta on 150-vuotisen historiansa aikana tullut yksi maineikkaimmista ja tunnistettavimmista nimistä muodin maailmassa. Burberryn hienostuneissa kehyksissä yhdistyy huippuunsa viety laatu ja klassinen muotoilu moderneihin vaikutteisiin.
Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Vuonna 1921 perustettu Guccin muotitalo jatkaa luksuksen edelläkävijänä ja määrittäjänä vielä tänäkin päivänä. Brändin tuotteet juhlistavat luovuutta, innovatiivisuutta ja italialaista käsityötä. Gucci-kehykset eivät jää huomaamatta!
Muotimerkki Dolce & Gabbana perustettiin vuonna 1985 Stefano Gabbanan ja Domenico Dolcen toimesta. Dolce & Gabbana silmälaseissa näkyy Italian Sisiliasta saatu inspiraatio. Merkin kehykset valmistetaan kokonaan Italiassa.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.