Peak Performancen tarina alkoi 1986, kun kolme hiihtäjää huomasivat, ettei kukaan valmistaja tehnyt juuri sellaisia vaatteita, joita he halusivat käyttää. Myöhemmin Peak Performance laajensi tuoteportfoliotaan urheiluvaatteista ja asusteista myös silmälasikehyksiin. Peak Performance -kehykset ovat klassisia ja käytännöllisiä sporttisella twistillä.
Guess-brändin perustivat ranskalaiset Marcianon veljekset vuonna 1981. Guess-silmälasien kantaja on nuorekas ja seikkailunhaluinen. Oman säätiönsä kautta Guess tukee mm. aids-tutkimusta, lasten koulutusta ja ympäristönsuojelua.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.
Guess-brändin perustivat ranskalaiset Marcianon veljekset vuonna 1981. Guess-silmälasien kantaja on nuorekas ja seikkailunhaluinen. Oman säätiönsä kautta Guess tukee mm. aids-tutkimusta, lasten koulutusta ja ympäristönsuojelua.
Vuonna 1856 perustetusta Burberrysta on 150-vuotisen historiansa aikana tullut yksi maineikkaimmista ja tunnistettavimmista nimistä muodin maailmassa. Burberryn hienostuneissa kehyksissä yhdistyy huippuunsa viety laatu ja klassinen muotoilu moderneihin vaikutteisiin.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.