Guess-brändin perustivat ranskalaiset Marcianon veljekset vuonna 1981. Guess-silmälasien kantaja on nuorekas ja seikkailunhaluinen. Oman säätiönsä kautta Guess tukee mm. aids-tutkimusta, lasten koulutusta ja ympäristönsuojelua.
Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Voguen kehysmallisto syntyi tavoitteenaan inspiroida ja luoda itseluottamusta. Voguelta löytyy sopiva malli niin muotia ja trendejä rakastavalle kuin klassisenkin tyylin omaavalle silmälasien tai aurinkolasien käyttäjälle. Kehysmallistosta löytyy myös kapeille kasvoille sopivia malleja.
Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Jimmy Choo on maailmanlaajuinen luksusbrändi, jonka kehykset ilmentävät itsevarmuutta, hienostunutta elämäntyyliä, ja sitä että glamour kuuluu myös arkipäiviin. Jimmy Choon valikoimasta löydät uniikkeja naisellisia kehyksiä, hienostuneilla ja koristeellisilla yksityiskohdilla. Jimmy Choo-silmälaseilla et jää muiden varjoon!
Voguen kehysmallisto syntyi tavoitteenaan inspiroida ja luoda itseluottamusta. Voguelta löytyy sopiva malli niin muotia ja trendejä rakastavalle kuin klassisenkin tyylin omaavalle silmälasien tai aurinkolasien käyttäjälle. Kehysmallistosta löytyy myös kapeille kasvoille sopivia malleja.