Jimmy Choo on maailmanlaajuinen luksusbrändi, jonka kehykset ilmentävät itsevarmuutta, hienostunutta elämäntyyliä, ja sitä että glamour kuuluu myös arkipäiviin. Jimmy Choon valikoimasta löydät uniikkeja naisellisia kehyksiä, hienostuneilla ja koristeellisilla yksityiskohdilla. Jimmy Choo-silmälaseilla et jää muiden varjoon!
Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Guess-brändin perustivat ranskalaiset Marcianon veljekset vuonna 1981. Guess-silmälasien kantaja on nuorekas ja seikkailunhaluinen. Oman säätiönsä kautta Guess tukee mm. aids-tutkimusta, lasten koulutusta ja ympäristönsuojelua.
Pradan omistaman Miu Miun valikoimaa määrittää kissamaiset muodot, naisellisuus ja ylisuuret kehykset. Miu Miulta löydät myös kevyemmät mutta trendikkäät metallikehykset.
Perustaja Daniel Swarovskin intohimo innovaatioita, suunnittelua ja timanttien hiontaa kohtaan on nostanut Swarovskin kiistattomasti johtavaksi koru- ja asustebrändiksi maailmalla. Swarovski valmistaa kauniita ja laadukkaita kehyksiä, joissa timanttiyksityiskohdat pääsevät oikeuksiinsa.