Mario Pradan vuonna 1913 perustettu nahkatuotteisiin keskittynyt muotimerkki ilmentää innovatiivisuutta, uteliaisuutta, ja vahvoja käsityöläisperinteitä. Nämä Pradan arvot näkyvät tuotteiden valmistuksesta aina esillepanoon asti. Pradan silmälasi- ja aurinkolasikehykset tunnetaan niiden kiiltävistä pinnoista, omalaatuisesta tyylistä, sekä futuristisista ja geometrisistä muodoista. Prada pyrkii aina vaikuttamaan trendeihin!
Vastuullisuuteen ja luonnonläheisiin materiaaleihin keskittyneen DbyD:n valikoimasta löytyy edullisia mutta laadukkaita vaihtoehtoja silmälaseiksi ja aurinkolaseiksi. Laajasta valikoimasta löydät varmasti sopivat kehykset, niin aikuisille kuin perheen pienimmillekin.
Italian muodin uranuurtaja Versace perustettiin Milanossa vuonna 1987. Muotimaailma olisi paljon tylsempi ilman Versacen muotitaloa! Versacen historia yhdistyy nykyajan kulttuuriin saumattomasti, ja Versacen kehykset tarjoavatkin kantajalleen rohkeaa ja loisteliasta tyyliä, joka ihastuttaa myös maailmanluokan tähtiä.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.
Vastuullisuuteen ja luonnonläheisiin materiaaleihin keskittyneen DbyD:n valikoimasta löytyy edullisia mutta laadukkaita vaihtoehtoja silmälaseiksi ja aurinkolaseiksi. Laajasta valikoimasta löydät varmasti sopivat kehykset, niin aikuisille kuin perheen pienimmillekin.
Italian muodin uranuurtaja Versace perustettiin Milanossa vuonna 1987. Muotimaailma olisi paljon tylsempi ilman Versacen muotitaloa! Versacen historia yhdistyy nykyajan kulttuuriin saumattomasti, ja Versacen kehykset tarjoavatkin kantajalleen rohkeaa ja loisteliasta tyyliä, joka ihastuttaa myös maailmanluokan tähtiä.
Coachin suunnittelun ydin on kestävät tuotteet yhdistettynä käytännöllisyteen ja kauneuteen. Coachin monipuolisesta kehysvalikoimasta löytyy malleja eri ikäisille ja tyylisille käyttäjille.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.