Max Mara edustaa naisellisuutta ja ajatonta eleganssia. Max Mara -silmälaseissa yhdistyvät korkealaatuiset materiaalit, moderni muotoilu sekä räätälöity tyyli.
Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Mario Pradan vuonna 1913 perustettu nahkatuotteisiin keskittynyt muotimerkki ilmentää innovatiivisuutta, uteliaisuutta, ja vahvoja käsityöläisperinteitä. Nämä Pradan arvot näkyvät tuotteiden valmistuksesta aina esillepanoon asti. Pradan silmälasi- ja aurinkolasikehykset tunnetaan niiden kiiltävistä pinnoista, omalaatuisesta tyylistä, sekä futuristisista ja geometrisistä muodoista. Prada pyrkii aina vaikuttamaan trendeihin!
Ray-Banin tuotteita kuvaavat hyvin sanat: rento ja urbaani elämäntyyli sekä huolettomuus. Ikoniset mallit kuten Ray-Ban Clubmaster, Ray-Ban Wayfarer, Ray-Ban Round ja Ray-Ban Aviator ovat ajattomia klassikoita, jotka pysyvät aina muodissa. Mallistossa yhdistyvät huipputekniikka ja design vuosien kokemuksella.
Coachin suunnittelun ydin on kestävät tuotteet yhdistettynä käytännöllisyteen ja kauneuteen. Coachin monipuolisesta kehysvalikoimasta löytyy malleja eri ikäisille ja tyylisille käyttäjille.
Kreikkalainen hopeaseppä Sotirio Bvlgari perusti yrityksen Roomaan vuonna 1884. Nyt Bvlgari on ympäri maailmaa toimiva ylellisyystuotteisiin keskittynyt brändi. Merkki tunnetaan parhaiten näyttävistä jalokivikoruista, joiden perinteisyyttä rikkoo rohkea sommittelu ja värien käyttö. Sama korumaisuus ja tyylikkyys löytyy myös Bvlgari-silmälaseista.