Vuonna 1921 perustettu Guccin muotitalo jatkaa luksuksen edelläkävijänä ja määrittäjänä vielä tänäkin päivänä. Brändin tuotteet juhlistavat luovuutta, innovatiivisuutta ja italialaista käsityötä. Gucci-kehykset eivät jää huomaamatta!
Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Vuonna 2004 perustettu Tory Burch on amerikkalainen luksusmerkki, joka ottaa vaikutteita mm. matkustamisesta ja taiteesta. Merkki pyrkii luomaan ympärilleen iloa ja optimistisuutta kauniiden ja ajattomien tuotteiden avulla. Merkiltä löytyy silmälaseja myös kapeille kasvoille.
Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Vuonna 2004 perustettu Tory Burch on amerikkalainen luksusmerkki, joka ottaa vaikutteita mm. matkustamisesta ja taiteesta. Merkki pyrkii luomaan ympärilleen iloa ja optimistisuutta kauniiden ja ajattomien tuotteiden avulla. Merkiltä löytyy silmälaseja myös kapeille kasvoille.
Coachin suunnittelun ydin on kestävät tuotteet yhdistettynä käytännöllisyteen ja kauneuteen. Coachin monipuolisesta kehysvalikoimasta löytyy malleja eri ikäisille ja tyylisille käyttäjille.
Vuonna 1856 perustetusta Burberrysta on 150-vuotisen historiansa aikana tullut yksi maineikkaimmista ja tunnistettavimmista nimistä muodin maailmassa. Burberryn hienostuneissa kehyksissä yhdistyy huippuunsa viety laatu ja klassinen muotoilu moderneihin vaikutteisiin.