Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Vuonna 2004 perustettu Tory Burch on amerikkalainen luksusmerkki, joka ottaa vaikutteita mm. matkustamisesta ja taiteesta. Merkki pyrkii luomaan ympärilleen iloa ja optimistisuutta kauniiden ja ajattomien tuotteiden avulla. Merkiltä löytyy silmälaseja myös kapeille kasvoille.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.
Peak Performancen tarina alkoi 1986, kun kolme hiihtäjää huomasivat, ettei kukaan valmistaja tehnyt juuri sellaisia vaatteita, joita he halusivat käyttää. Myöhemmin Peak Performance laajensi tuoteportfoliotaan urheiluvaatteista ja asusteista myös silmälasikehyksiin. Peak Performance -kehykset ovat klassisia ja käytännöllisiä sporttisella twistillä.
Vuonna 1856 perustetusta Burberrysta on 150-vuotisen historiansa aikana tullut yksi maineikkaimmista ja tunnistettavimmista nimistä muodin maailmassa. Burberryn hienostuneissa kehyksissä yhdistyy huippuunsa viety laatu ja klassinen muotoilu moderneihin vaikutteisiin.
Vuonna 2004 perustettu Tory Burch on amerikkalainen luksusmerkki, joka ottaa vaikutteita mm. matkustamisesta ja taiteesta. Merkki pyrkii luomaan ympärilleen iloa ja optimistisuutta kauniiden ja ajattomien tuotteiden avulla. Merkiltä löytyy silmälaseja myös kapeille kasvoille.
Unofficialin muodikkaat ja edulliset kehykset on suunniteltu tuomaan esiin jokaisen yksilöllisen persoonan. Monipuolisesta valikoimasta löytyy jokaiselle jotakin, on aika näyttää yksilöllinen tyylisi! Saatavilla myös laaja valikoima lasten kehyksiä.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.
Peak Performancen tarina alkoi 1986, kun kolme hiihtäjää huomasivat, ettei kukaan valmistaja tehnyt juuri sellaisia vaatteita, joita he halusivat käyttää. Myöhemmin Peak Performance laajensi tuoteportfoliotaan urheiluvaatteista ja asusteista myös silmälasikehyksiin. Peak Performance -kehykset ovat klassisia ja käytännöllisiä sporttisella twistillä.