![Naisten silmälasit - 5th AVENUE - JIMMY CHOO - VERSACE - SALVATORE FERRAGAMO - SAINT LAURENT - CARVEN - RALPH LAUREN - TORY BURCH - Burberry Naisten silmälasit - 5th AVENUE - JIMMY CHOO - VERSACE - SALVATORE FERRAGAMO - SAINT LAURENT - CARVEN - RALPH LAUREN - TORY BURCH - Burberry](https://www.instru.fi/media/amasty/shopby/option_images/SL_SS19_OPT_W_2600x651PX.jpg)
Jimmy Choo on maailmanlaajuinen luksusbrändi, jonka kehykset ilmentävät itsevarmuutta, hienostunutta elämäntyyliä, ja sitä että glamour kuuluu myös arkipäiviin. Jimmy Choon valikoimasta löydät uniikkeja naisellisia kehyksiä, hienostuneilla ja koristeellisilla yksityiskohdilla. Jimmy Choo-silmälaseilla et jää muiden varjoon!
Italian muodin uranuurtaja Versace perustettiin Milanossa vuonna 1987. Muotimaailma olisi paljon tylsempi ilman Versacen muotitaloa! Versacen historia yhdistyy nykyajan kulttuuriin saumattomasti, ja Versacen kehykset tarjoavatkin kantajalleen rohkeaa ja loisteliasta tyyliä, joka ihastuttaa myös maailmanluokan tähtiä.
Ranskalaisen Carvenin muotitalon kehysmallisto on naisellinen ja elegantti. Carven-silmälasikehysten hienostuneet metalliyksityiskohdat ja kevyet, pyöreät muodot ovat malliston keskiössä kaudesta toiseen.
Amerikkalaisen luksuksen ilmentymä Ralph Lauren ihastuttaa ajattomilla ja hienostuneilla kehyksillä. Merkki ottaa vaikutteita Amerikan kulttuurimaisemista, edustaen amerikkalaista unelmaa. Ralph Lauren kehykset on tehty 100 % italialaisella käsityöllä, materiaaleilla ja suunnittelulla.
Vuonna 2004 perustettu Tory Burch on amerikkalainen luksusmerkki, joka ottaa vaikutteita mm. matkustamisesta ja taiteesta. Merkki pyrkii luomaan ympärilleen iloa ja optimistisuutta kauniiden ja ajattomien tuotteiden avulla. Merkiltä löytyy silmälaseja myös kapeille kasvoille.
Vuonna 1856 perustetusta Burberrysta on 150-vuotisen historiansa aikana tullut yksi maineikkaimmista ja tunnistettavimmista nimistä muodin maailmassa. Burberryn hienostuneissa kehyksissä yhdistyy huippuunsa viety laatu ja klassinen muotoilu moderneihin vaikutteisiin.