Jimmy Choo on maailmanlaajuinen luksusbrändi, jonka kehykset ilmentävät itsevarmuutta, hienostunutta elämäntyyliä, ja sitä että glamour kuuluu myös arkipäiviin. Jimmy Choon valikoimasta löydät uniikkeja naisellisia kehyksiä, hienostuneilla ja koristeellisilla yksityiskohdilla. Jimmy Choo-silmälaseilla et jää muiden varjoon!
Pitkän historian omaava Tiffany tarjoaa kantajalleen arvokkuutta ja ylellisyyttä. Tiffany on valmistanut ja suunnitellut maailmalle tyylin mestariteoksia jo vuodesta 1837 alkaen. Brändin ytimessä on hienostuneisuus, kestävä kauneus ja korkea laatu. Tiffany-silmälasit ovat myynnissä vain osassa Instrumentarium-myymälöissä.
Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Ranskalaisen Carvenin muotitalon kehysmallisto on naisellinen ja elegantti. Carven-silmälasikehysten hienostuneet metalliyksityiskohdat ja kevyet, pyöreät muodot ovat malliston keskiössä kaudesta toiseen.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.
Mario Pradan vuonna 1913 perustettu nahkatuotteisiin keskittynyt muotimerkki ilmentää innovatiivisuutta, uteliaisuutta, ja vahvoja käsityöläisperinteitä. Nämä Pradan arvot näkyvät tuotteiden valmistuksesta aina esillepanoon asti. Pradan silmälasi- ja aurinkolasikehykset tunnetaan niiden kiiltävistä pinnoista, omalaatuisesta tyylistä, sekä futuristisista ja geometrisistä muodoista. Prada pyrkii aina vaikuttamaan trendeihin!