Jimmy Choo on maailmanlaajuinen luksusbrändi, jonka kehykset ilmentävät itsevarmuutta, hienostunutta elämäntyyliä, ja sitä että glamour kuuluu myös arkipäiviin. Jimmy Choon valikoimasta löydät uniikkeja naisellisia kehyksiä, hienostuneilla ja koristeellisilla yksityiskohdilla. Jimmy Choo-silmälaseilla et jää muiden varjoon!
Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Guess-brändin perustivat ranskalaiset Marcianon veljekset vuonna 1981. Guess-silmälasien kantaja on nuorekas ja seikkailunhaluinen. Oman säätiönsä kautta Guess tukee mm. aids-tutkimusta, lasten koulutusta ja ympäristönsuojelua.
Kreikkalainen hopeaseppä Sotirio Bvlgari perusti yrityksen Roomaan vuonna 1884. Nyt Bvlgari on ympäri maailmaa toimiva ylellisyystuotteisiin keskittynyt brändi. Merkki tunnetaan parhaiten näyttävistä jalokivikoruista, joiden perinteisyyttä rikkoo rohkea sommittelu ja värien käyttö. Sama korumaisuus ja tyylikkyys löytyy myös Bvlgari-silmälaseista.
Amerikkalaisen luksuksen ilmentymä Ralph Lauren ihastuttaa ajattomilla ja hienostuneilla kehyksillä. Merkki ottaa vaikutteita Amerikan kulttuurimaisemista, edustaen amerikkalaista unelmaa. Ralph Lauren kehykset on tehty 100 % italialaisella käsityöllä, materiaaleilla ja suunnittelulla.
Ranskalaisen Carvenin muotitalon kehysmallisto on naisellinen ja elegantti. Carven-silmälasikehysten hienostuneet metalliyksityiskohdat ja kevyet, pyöreät muodot ovat malliston keskiössä kaudesta toiseen.
Pradan omistaman Miu Miun valikoimaa määrittää kissamaiset muodot, naisellisuus ja ylisuuret kehykset. Miu Miulta löydät myös kevyemmät mutta trendikkäät metallikehykset.