5th Avenue -silmälasit ovat nykyaikainen ja elegantti valinta. Miellyttävä ja ajaton muotoilu sopii kasvoille verrattomasti. Ensiluokkaiset materiaalit ja joustosaranat mukavoittavat käyttöä entisestään. Pelkistetyn tyylikäs design ja aistikkaat yksityiskohdat viimeistelevät kokonaisuuden. Vain Instrumentariumista.
Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Guess-brändin perustivat ranskalaiset Marcianon veljekset vuonna 1981. Guess-silmälasien kantaja on nuorekas ja seikkailunhaluinen. Oman säätiönsä kautta Guess tukee mm. aids-tutkimusta, lasten koulutusta ja ympäristönsuojelua.
Kreikkalainen hopeaseppä Sotirio Bvlgari perusti yrityksen Roomaan vuonna 1884. Nyt Bvlgari on ympäri maailmaa toimiva ylellisyystuotteisiin keskittynyt brändi. Merkki tunnetaan parhaiten näyttävistä jalokivikoruista, joiden perinteisyyttä rikkoo rohkea sommittelu ja värien käyttö. Sama korumaisuus ja tyylikkyys löytyy myös Bvlgari-silmälaseista.
Mario Pradan vuonna 1913 perustettu nahkatuotteisiin keskittynyt muotimerkki ilmentää innovatiivisuutta, uteliaisuutta, ja vahvoja käsityöläisperinteitä. Nämä Pradan arvot näkyvät tuotteiden valmistuksesta aina esillepanoon asti. Pradan silmälasi- ja aurinkolasikehykset tunnetaan niiden kiiltävistä pinnoista, omalaatuisesta tyylistä, sekä futuristisista ja geometrisistä muodoista. Prada pyrkii aina vaikuttamaan trendeihin!
Jimmy Choo on maailmanlaajuinen luksusbrändi, jonka kehykset ilmentävät itsevarmuutta, hienostunutta elämäntyyliä, ja sitä että glamour kuuluu myös arkipäiviin. Jimmy Choon valikoimasta löydät uniikkeja naisellisia kehyksiä, hienostuneilla ja koristeellisilla yksityiskohdilla. Jimmy Choo-silmälaseilla et jää muiden varjoon!
Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Guess-brändin perustivat ranskalaiset Marcianon veljekset vuonna 1981. Guess-silmälasien kantaja on nuorekas ja seikkailunhaluinen. Oman säätiönsä kautta Guess tukee mm. aids-tutkimusta, lasten koulutusta ja ympäristönsuojelua.
Kreikkalainen hopeaseppä Sotirio Bvlgari perusti yrityksen Roomaan vuonna 1884. Nyt Bvlgari on ympäri maailmaa toimiva ylellisyystuotteisiin keskittynyt brändi. Merkki tunnetaan parhaiten näyttävistä jalokivikoruista, joiden perinteisyyttä rikkoo rohkea sommittelu ja värien käyttö. Sama korumaisuus ja tyylikkyys löytyy myös Bvlgari-silmälaseista.
Mario Pradan vuonna 1913 perustettu nahkatuotteisiin keskittynyt muotimerkki ilmentää innovatiivisuutta, uteliaisuutta, ja vahvoja käsityöläisperinteitä. Nämä Pradan arvot näkyvät tuotteiden valmistuksesta aina esillepanoon asti. Pradan silmälasi- ja aurinkolasikehykset tunnetaan niiden kiiltävistä pinnoista, omalaatuisesta tyylistä, sekä futuristisista ja geometrisistä muodoista. Prada pyrkii aina vaikuttamaan trendeihin!
Pitkän historian omaava Tiffany tarjoaa kantajalleen arvokkuutta ja ylellisyyttä. Tiffany on valmistanut ja suunnitellut maailmalle tyylin mestariteoksia jo vuodesta 1837 alkaen. Brändin ytimessä on hienostuneisuus, kestävä kauneus ja korkea laatu. Tiffany-silmälasit ovat myynnissä vain osassa Instrumentarium-myymälöissä.