Jimmy Choo on maailmanlaajuinen luksusbrändi, jonka kehykset ilmentävät itsevarmuutta, hienostunutta elämäntyyliä, ja sitä että glamour kuuluu myös arkipäiviin. Jimmy Choon valikoimasta löydät uniikkeja naisellisia kehyksiä, hienostuneilla ja koristeellisilla yksityiskohdilla. Jimmy Choo-silmälaseilla et jää muiden varjoon!
Christian Dior esitteli ensimmäisen vaatekokoelmansa vuonna 1947. ”New Look” oli menestys, joka nosti Pariisin sotien jälkeen uudelleen muodin maailmankartalle. Merkki laajeni voimakkaasti 50-luvun puolivälistä alkaen ja tänään se tarjoaa ylellisyystuotteita kosmetiikasta kelloihin. Dior-silmälasit Instrumentariumista.
Pradan omistaman Miu Miun valikoimaa määrittää kissamaiset muodot, naisellisuus ja ylisuuret kehykset. Miu Miulta löydät myös kevyemmät mutta trendikkäät metallikehykset.
Peak Performancen tarina alkoi 1986, kun kolme hiihtäjää huomasivat, ettei kukaan valmistaja tehnyt juuri sellaisia vaatteita, joita he halusivat käyttää. Myöhemmin Peak Performance laajensi tuoteportfoliotaan urheiluvaatteista ja asusteista myös silmälasikehyksiin. Peak Performance -kehykset ovat klassisia ja käytännöllisiä sporttisella twistillä.
Coachin suunnittelun ydin on kestävät tuotteet yhdistettynä käytännöllisyteen ja kauneuteen. Coachin monipuolisesta kehysvalikoimasta löytyy malleja eri ikäisille ja tyylisille käyttäjille.
Vuonna 1856 perustetusta Burberrysta on 150-vuotisen historiansa aikana tullut yksi maineikkaimmista ja tunnistettavimmista nimistä muodin maailmassa. Burberryn hienostuneissa kehyksissä yhdistyy huippuunsa viety laatu ja klassinen muotoilu moderneihin vaikutteisiin.