Italian muodin uranuurtaja Versace perustettiin Milanossa vuonna 1987. Muotimaailma olisi paljon tylsempi ilman Versacen muotitaloa! Versacen historia yhdistyy nykyajan kulttuuriin saumattomasti, ja Versacen kehykset tarjoavatkin kantajalleen rohkeaa ja loisteliasta tyyliä, joka ihastuttaa myös maailmanluokan tähtiä.
Guess-brändin perustivat ranskalaiset Marcianon veljekset vuonna 1981. Guess-silmälasien kantaja on nuorekas ja seikkailunhaluinen. Oman säätiönsä kautta Guess tukee mm. aids-tutkimusta, lasten koulutusta ja ympäristönsuojelua.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.
Italialainen Police lanseerasi ensimmäisen aurinkolasimalliston vuonna 1983. Sittemmin Police-tuoteperhe on laajentunut muun muassa hajuvesiin, kelloihin, koruihin ja silmälaseihin. Police-silmälasit edustavat vahvasti merkin urbaania ja katu-uskottavaa asennetta. Policen mallisto ei kulje viimeisimpien trendien perässä vaan kulkee omaa polkuaan.
Guess-brändin perustivat ranskalaiset Marcianon veljekset vuonna 1981. Guess-silmälasien kantaja on nuorekas ja seikkailunhaluinen. Oman säätiönsä kautta Guess tukee mm. aids-tutkimusta, lasten koulutusta ja ympäristönsuojelua.
Muotimerkki Dolce & Gabbana perustettiin vuonna 1985 Stefano Gabbanan ja Domenico Dolcen toimesta. Dolce & Gabbana silmälaseissa näkyy Italian Sisiliasta saatu inspiraatio. Merkin kehykset valmistetaan kokonaan Italiassa.
Emporio Armani on Giorgio Armanin perustama merkki, jonka silmälasikehykset ovat nuorekkaita ja nykyaikaisia. Nuoremmille sukupolville suunnatut kehykset ovat trendikkäitä, antaen kantajilleen mahdollisuuden tuoda esiin omaa persoonallisuuttaan.
Italialainen Police lanseerasi ensimmäisen aurinkolasimalliston vuonna 1983. Sittemmin Police-tuoteperhe on laajentunut muun muassa hajuvesiin, kelloihin, koruihin ja silmälaseihin. Police-silmälasit edustavat vahvasti merkin urbaania ja katu-uskottavaa asennetta. Policen mallisto ei kulje viimeisimpien trendien perässä vaan kulkee omaa polkuaan.