Arvoisa asiakas, 

Instru Optiikka on ollut viimeisen vuoden yhteisellä muutosmatkalla optisen alan murroksesta ja toimintaympäristön muutoksista johtuen. Digitalisaatio ja tekninen kehitys ovat tarkoittaneet muun muassa verkkokaupan kasvua 

Me haluamme olla kehityksessä mukana asiakaslähtöisesti, mielellään jopa yhden askeleen edellä. Jokaisen tiiminjäsenemme panos on äärimmäisen tärkeä, jotta voimme tarjota sinulle parasta palvelua nyt ja tulevaisuudessa.   

Osana muutosmatkaamme järjestimme viime vuoden lopulla henkilöstölle Road Show -kiertueen. Teimme tilaisuuksiin liittyen virheitä, jotka herättivät huomiota myös mediassa. Viime viikkojen aikana olemme tutkineet asiaa monesta näkökulmasta saadaksemme täyden käsityksen tapahtumista. Olemme kiitollisia kaikesta saamastamme palautteesta ja olemme sitoutuneet oppimaan virheistämme. 

Tavoitteenamme on luoda Instru Optiikkaan avointa ja lähestyttävää kulttuuria. Jatkamme yhteistyötä henkilöstön edustajien kanssa ja tulemme käymään aiheesta avointa vuoropuhelua henkilöstöä kuunnellen. 

Instru Optiikan palvelukulttuurin kehittäminen jatkuu yhdessä henkilöstön kanssa, jotta pystymme vastaamaan alan muutoksiin ja asiakkaidemme tarpeisiinSinun hyväksesi 

 

Ystävällisesti, 

Pasi Anttila 

toimitusjohtaja